Categories :

Kuinka tekninen etätuki auttaa tietokoneen korjauksessa

IT-tekniikan etätuki säästää aikaa ja rahaa, ja se on havainnut, että monet yritykset ovat hypänneet mukaan saadakseen käyttäjiään äärimmäisen tyytyväisiä. Toisaalta, jos käyttäjällä on nopea pääsy tekniseen etätukeen, se voi poistaa viiveet harppauksin. Virtuaalikoneita voidaan etäkäyttää erittäin helposti; tietokonelaitteisto-ongelmat vaativat kuitenkin enemmän kasvokkain tapahtuvaa lähestymistapaa.

Jos katsot isompaa kuvaa, tietokonejärjestelmät voivat hyötyä paljon etäkäytöstä ja ylläpidosta, koska tämä palvelu hyödyntää virtuaalisia palvelimia tarjotakseen nopeita ratkaisuja. Kerromme sinulle, kuinka voit hyötyä siitä.

Ole hyvä!

Pääsy lukemattomiin resursseihin

Teknikkona et voi selvittää ja kirjoittaa muistiin jokaisen yksittäisen virheilmoituksen merkitystä ja tapaa korjata se. Ilmeisesti Google oli tuolloin ainoa hengenpelastaja. Kuitenkin, jos olet asiakkaasi edessä, se ei näytä hyvältä, kun viittaat Googleen silloin tällöin. Toisaalta teknisen etätuen avulla voit hankkia oman koneesi, jossa voit itsenäisesti tutkia ongelmia ja käyttää monenlaisia ​​sovelluksia.

Sijainti

Yleensä tietokonekorjaamot rajoittuvat vain yhteen paikkaan. Maantieteelliset sijainnit eivät kuitenkaan ole huolissaan teknisen etätuen kanssa. Ehkä voit kutsua sitä toimistoksi ilman rajoja. Se vaatii vain hyvää ja nopeaa Internet-yhteyttä. Joten se voi auttaa sinua tavoittamaan asiakkaitasi, vaikka he olisivat puolen maailman päässä.

Tehokkuus

Tekninen etätuki säästää aikaa, koska se lyhentää “latauspalkin aikaa”. Jos olet joskus kokenut sen teknikkona, voit käyttää lataus-/asennuspalkkien ajan työskennelläksesi toisen asiakkaan tietokonejärjestelmässä. Näin voit käyttää aikasi paremmin ja hallita työtä tehokkaammin.

Vähemmän häiriöitä

Monet asiakkaat ottavat mielellään apua verhojen takaa. Täällä tekninen etäapu tulee pelaamaan ja välttämään tunkeutumiset, jotka voivat tulla tielle. On monia asiakkaita, jotka eivät halua sinun olevan siellä heidän luonaan, ja sitten on myös paljon sellaisia, joita et halua tavata. Tässä tapauksessa on parempi saada heidän teknologiansa varmuuskopio kulissien takaa.

Kätevä

Remote Support Assistance (RSA) voi helpottaa teknisen tuen etäistuntoa lähettämällä käyttäjälle väliaikaisen RSA-sovelluksen. Tällä tavalla IT-tukiyritys voi päästä käsiksi käyttäjän järjestelmän ongelmaan ja poistaa sovelluksen istunnon päätyttyä. Avustetut RSA-istunnot voidaan käynnistää myös koneille, joihin käyttäjä ei tällä hetkellä osallistu.

Maailmassa on monia yrityksiä, kuten iYogi Technical Services, jotka tarjoavat teknistä etätukea tuhansille ihmisille. He käyttävät teknistä etätukea asiakkaidensa teknisten ongelmien ratkaisemiseen sen sijaan, että he kävelevät kaikkien pöydälle.

George Arlissilla on kaksi uraa, joista toinen on kokopäiväinen markkinoinnin ammattilainen ja toinen teknisenä kirjoittajana/bloggaajana. Hän on aina ollut tekniikan nörtti ja etsii aina uusia teknologiatrendejä ruokkiakseen teknologian nälkää.